Krásné páteční odpoledne,
Vítám vás u 31. High Performance Insider!
Tento týden byl mega náročný, ale zároveň velmi úžasný pro celý tým. Chtěli bychom vám moc poděkovat, protože bez vás, našich podporovatelů, by to nebylo možné. Vyvíjíme produkt pro jeden mediální dům, finalizujeme pro vás na základě vašich poptávek next level produkt.
Zmákli jsme 3 přednášky: → 1 veřejnou pro markeťáky → 1 workshop pro e-shop → 1 pro byznys breakfast pro investory.
Děkujeme moc za příležitosti! Přednášky a workshopy se líbily natolik, že v říjnu nás budete moci potkat na dalších soukromých i veřejných konferencích. Jinak byl tento týden plný různých nových AI nástrojů či vylepšení stávajících, tak se na ně pojďme podívat.
PS. Pokud bude zájem, nasdílím s vámi soukromou přednášku pro CEOs a investory.
Průzkumy:
● 76 % marketérů používá AI pro tvorbu contentu a copywritingu ● 14 % organizací používá generativní AI pro marketing a prodej. ● 62 % spotřebitelů je s generativní AI v marketingu a reklamě spokojeno, pokud negativně neovlivní celkový zážitek. ● 64 % spotřebitelů je ochotno koupit nový produkt, který jim generativní AI doporučí.
🤯 AI novinky: Generování zvuku, rozpoznávání typu dětského pláče a OpenAI
● Díky AI nerozumíme jen řeči zvířat, ale i svých dětí :D Aplikace, která dokáže rozluštit typ dětského pláče ● HeyGen je "text to video" nástroj, který tvoří avatary, překládá a dabuje krátký obsah, synchronizuje rty a mnoho dalšího ● Stability AI představilo Stable Audio - průlom v generaci zvuků. Dokáže vygenerovat 95 sekund zvuku za méně než sekundu. Můj nejoblíbenější poslech byl zatím "Trance, Ibiza, Beach, Sun, 4 AM". ● Adobe Firefly už není v beta verzi a jsou tak k dispozici napříč celou službou Creative cloud. ● Open AI vyhrála soudní spor o porušení ochrany osobních údajů (ne autorská práva) _____________________________________________________________
|