Rozbor jak Jack Raines díky AI marketingu vydělal Soho house $90 milionů?
Aug 23, 2023Jak Jack Raines vydělal pomocí AI influencerů privátnímu klubu, který je pouze pro členy Soho House příjmy ve výši 90 milionů dolarů?
Ačkoli je tento příběh jedinečným náhledem na využítí AI v marketingu, tak ho z etických důvodů nedoporučujeme následovat. Přesto je stále velmi působivý!
Jack Raines, který je zakladatelem společnosti Young Money měl nápad....
Co kdyby mohl použít AI k:
A) vytvořil zisk pro Soho House cca 90 milionů dolarů.
B) vydělal si přitom 343 000 dolarů.
Zvládl to pomocí AI marketingu následovně
1) Jack vytvořil falešný profil krásné AI vygenerované ženy na seznamce Hinge. Do jejího bio napsal, že žije v newyorské West Village a že její ideální první rande je espresso martini v Soho House.
2) Proč? Počítal s tím, že muži, kteří na ni budou chtít udělat dojem, si koupí členství v Soho House, aby se mohli chovat, že jsou pravidelnými návštěvníky jejího oblíbeného podniku. A měl pravdu.
3) Jack souhlasil s každou pozvánkou na rande, které mělo proběhnout v Soho. Ke konverzaci s potenciálními nápadníky používal ChatGPT.
4) Matematika. Jack odhaduje, že nápadníci jeho AI ženy na Hinge zaplatily za členství v Soho v průměru 3 060 dolarů. Domluvil se na cca 30.000 rande, což znamená, že ve Q2 přispěl k příjmu Soho Houses částkou přibližně 90 milionů dolarů.
5) Jak na tom vydělal? Jack si koupil opci v hodnotě 50 tisíc dolarů, jejichž platnost vyprší po zveřejnění výsledků společnosti Soho House. Tyto zisky činily krásných 16 % - Jack tedy prodal své opce s krásným ziskem 343 000 USD
_____________________________________________________________
To navádí k otázce - Budou si firmy tvořit či kupovat AI influencery?
Když jde takto snadno vytvořit profil na sociálních sítích, který je takto atraktivní, nehrozí, že by lidské influencery mohla nahradit umělá inteligence?
Nevím, jestli nahradí, ale začíná jim značně konkurovat. AI influenceři totiž začínají vydělávat velmi pěkné peníze!
Lil Miquela, Milla Sofia či Shudu jsou jen některé vysoce postavené AI influencerky, které si za jeden reklamní příspěvek účtují až 8 000 dolarů. Vzhledem k tomu, že hodnota trhu AI influencerů se již dnes odhaduje na 4,6 miliardy dolarů, tak jsem zvědav co to může znamenat pro budoucnost influencer marketingu?
Proč jsou AI influenceři na vzestupu?
1) Neomezují je lidská omezení: mohou publikovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, mluví několika jazyky a zdarma mohou být v jakékoli lokalitě
2) Nemají osobní předsudky ani kontroverzní názory, které by mohly negativně ovlivnit image sponzorované značky.
3) Vytvoření kampaně s AI influencerem může být mnohem levnější než spolupráce se skutečným influencerem. Navíc brandy nemusí najímat drahé fotografy či je přesouvat do drahých lokalit.
4) Někteří se domnívají, že pro spotřebitele z generace Z jsou tyto neotřelé věci zajímavější.
Pokud vás tyto příspěvky obohacují, doporučuji si koupit AI podnikatele, který se bude prodávat v této podobě už jen 8 dní!
Nenechejte si utéct další články a novinky ze světa AI
Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje a získejte exkluzivní informace ze světa AI každý týden do vaší emailové schránky.
Nemáme rádi SPAM. Váš email je u nás v bezpečí.